Jesteśmy w trakcie drugiego etapu oceny projektów zgłoszonych do Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2019. Przygotowujemy się także do głosowania. W tym roku odbędzie się ono w terminie 20 września - 7 października.
Otwarte spotkanie
Mając na uwadze postulaty zgłoszone podczas ewaluacji poprzednich edycji, chcielibyśmy pomóc liderkom i liderom w promowaniu ich projektów. W tym celu 8 sierpnia w Centrum Historii Zajezdnia (Grabiszyńska 184) odbędzie się otwarte spotkanie z udziałem ekspertów, na którym porozmawiamy na temat skutecznych strategii promocji projektów WBO. Wynikiem spotkania będzie opracowanie katalogu dobrych praktyk, który zostanie opublikowany przed głosowaniem.
Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych, jednak w celach organizacyjnych prosimy o potwierdzenie obecności na adres e-mail: budzetobywatelski@um.wroc.pl.
Plan spotkania
Jak promować projekty WBO? Forum wymiany wiedzy i doświadczeń dla liderów projektów.
Dla kogo?
Spotkanie ma charakter otwarty, skierowane jest do obecnych i przyszłych liderów projektów WBO.
Jaki cel?
Wymiana wiedzy i doświadczeń pomiędzy liderami projektów, poznanie najskuteczniejszych i najczęściej stosowanych sposobów promocji projektów WBO, podpowiedzi ekspertów zajmujących się promocją projektów miejskich.
Kiedy?
8 sierpnia 2019 r., godz. 17.00–19.30 | Centrum Historii Zajezdnia, ul. Grabiszyńskiej 184.
Plan
17.00 – 17.05 Przywitanie gości i przedstawienie idei spotkania17.05 – 18.05 Panel dyskusyjny z liderami projektów WBO 18.05 – 18.25 Wystąpienia ekspertów:
- Piotr Szymański (Politechnika Wrocławska) Chcesz wygrać WBO? Poznaj swoich wyborców
- Karolina Wojtowicz (Specjalistka ds. mediów społecznościowych, Wydział Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego Wrocławia) Pięć zasad dobrego prowadzenia profilu w mediach społecznościowych
- Leszek Więckowski (Dział graficzny Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej) Bezpłatne aplikacje do tworzenia grafik na potrzeby promocji off- i online
18.25 – 19.25 Dyskusja (pytania do panelistów i ekspertów, refleksje uczestników)
19.25 – 19.30 Podsumowanie i zakończenie spotkania