Co już zostało zrobione na Podwalu? MPK raportuje:
- prace rozbiórkowe wykonane w 100 proc.,
 - prace ziemne wykonane w 100 proc.,
 - stabilizacja podłoża wykonana w 100 proc.,
 - wylewka podbudowy betonowej wykonana w 100 proc.,
 - układanie szyn wykonane w 100 proc.,
 - spawanie szyn – 99 proc. (zostały styki zamykające),
 - warstwa ścieralna nawierzchni – 40 proc.
 
Mrozy spowolniły prace, ale przy dodatnich temperaturach kończone jest spawanie szyn i układanie betonu nawierzchniowego.
- Liczymy na to, że 7 marca torowisko będzie już w pełni funkcjonować - informuje MPK.
MPK prowadzi prace między pl. Orląt Lwowskich a pl. Jana Pawła II. Zbudowana została podbudowa torowiska. Zastosowane zostały maty wibroizolacyjne, które tłumią hałas i wibracje. Koszt remontu to blisko 3,5 mln złotych.