Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:Wydział Inżynierii MiejskiejDział Zarządzania Ruchemul. G. Zapolskiej 4
Wniosek można złożyć:
- drogą elektroniczna na adres: wim@um.wroc.pl
- za pośrednictwem poczty na adres: Wydział Inżynierii Miejskiej; ul. Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław
- osobiście w Kancelarii Urzędu przy ul. Bogusławskiego 8
Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
- Osoby prowadzące działalność gospodarczą w rejonie cmentarzy.
Nie dotyczy osób indywidualnych.
Godziny przyjmowania klientów:
- poniedziałek - piątek 7:45 - 15:45
Opłaty:
- Brak opłat
Termin i sposób załatwienia sprawy:
- Niezwłocznie.
- W okresie od 1 do 20 października.
Wysyłka Identyfikatora nastąpi za potwierdzeniem odbioru.
Tryb odwoławczy:
- Nie przysługuje
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych.
Wymagane dokumenty:
- wniosek (do pobrania)
- kserokopia poświadczenia wniesienia opłaty targowej za ruchomy punkt sprzedaży lub kserokopię umowy najmu lokalu
- numery rejestracyjne pojazdu
- numer REGON
Upoważnienie do odbioru pisma przez osobę nie będącą wnioskodawcą